Açıklamada, “Bu satış büyümesi, önceki yıla kıyasla çok güçlü bir fiyat artışından kaynaklandı. Tüketici Markaları İş Birimi satışları ise 2023 mali yılında toplam 10.565 milyar euro olarak gerçekleşti ve satışlar organik olarak yüzde 6.1 oranında arttı” denildi. Henkel CEO’su Carsten Knobel ise şunları söyledi: “Zorlu piyasa koşullarına rağmen 2023’te büyüme stratejimizi istikrarlı bir şekilde ileriye taşıdık ve uygulanmasına da hız verdik. Çok güçlü organik satış büyümesi sağladık ve kârlılığı önemli ölçüde artırdık. Bu sayede, yılın başında yaptığımız öngörüyü aşmış olduk. Bu başarılı gelişme, Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları tarafından birlikte gerçekleştirildi.”
Related Posts
Plastik poşetlere zam yolda. Ülkede 25 kuruşa satılabilen tek üründü
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Plastik kaynaklı atık kirliliğinin önüne geçilmesi amacıyla plastik poşetler, 1 Ocak 2019'dan itibaren ücretli hale…
Lagarde’dan AB’ye sermaye piyasalarında atalet uyarısı
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Avrupa Merkez Bankası Başkanı Christine Lagarde, Avrupa'nın sermaye piyasalarını birleştirmesinin mevcut jeopolitik ortam altında giderek…
Bakan Kacır, 10. Sürdürülebilir Gıda Zirvesi’nde: 252 bin nitelikli istihdamın önünü açtık
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 4 min
- 0
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, gıda sanayisinin ülkenin kalkınma yolculuğunda başat sektörler arasında…